主页-在线图书-原创文章-转载文章-站外连接-下载-关于-交换链接

1-4-1-英语与财富人生 《1-4-1英语与财富人生》是一本英语口语自学教材,简单,易学,非常适合自学的朋友。

啊,注意,IPhone手机!!!!

2008年11月30日星期日

My personal internet library

I always want to build a pesonal internet library to share my E-books with my good friends.Yestoday I realized my dream by using the resource offered by Dodin.com. I uploaded all my e-books,especial my English books which i collected when i self-studied English language.All these books can be surfed online in my personal intrnet library.It is free.You can download some of them freely.My personal internet library address is at http://www.docin.com/u-503707.html. The total number of the books in my personal internet library is 5o until now.You will find that it includes Chinese books and English books.i will nonstop update my personal internet library and add new books.I hope you can get some useful books that you need from my personal internet library.

Do not forget to share this information with your freinds and colleagues freely!(By kins)

Some books are below, you can directly click it and read it online now!

  1. 规划力
  2. 3秒成交
  3. 个人效率管理
  4. 3分钟捕获人心
  5. 成功是心态问题
  6. 吊床上的成功学
  7. 超效能工作的60招
  8. the old wise man
  9. 22个令人心动的企划书
  10. 聪明记账为自己加薪10%
  11. 哈弗模式改造你的学习力
  12. 绝妙赚钱配方第二杯策略
  13. 初见面1分钟完全吸引顾客
  14. 丰田管理者传承的不败因素
  15. 半导体之父张忠谋谈公司治理
  16. 4秒最多8分钟说服别人的方法
  17. 新浪博客放置博告网广告傻瓜式操作指南
  18. 教你101种方法赚钱 101 ways to make money

我一直想建立一个个人网络图书馆,和我的朋友们分享我收集的电子书。昨天我通过使用豆丁网提供的帮助实现了我的梦想。我上传了我所有的电子书,特别是那些我学习英语语言是收集的那些书。所有的图书你都可以在我的私人网络图书馆在线阅读,都是免费的。你也可以免费的下载一部分书籍。我的个人网络图书馆的地址是 http://www.docin.com/u-503707.html。到目前为止,我的个人网络图书馆有50本书籍。你会发现其中有中文版的,也有英文版的。我会不断更新并添加新的图书。我希望你能从我的网络图书馆中获得你需要的有用的图书。

不要忘了把这个好消息和你的好朋友或同事分享!(Kins撰稿 )

返回上一页 下一页

没有评论:

发表评论